Outsourcing IT czy potrzebna?

informatyczna obsługa firm Outsourcing usług IT: Dlaczego wiele firm wybiera outsourcing IT zamiast zatrudniania menedżerów

photo
Informatyczna obsługa firm czy konieczna i kiedy jest konieczna}?

informatyczna obsługa firm Outsourcing usług informatycznych jest zwykle postrzegany jako jeden z czterech możliwych powodów: Twój dział IT jest po prostu zbyt zajęty i/lub wymaga dodatkowej pomocy. Jesteś zmęczony zarządzaniem często kontrolującą wewnętrzną grupą IT. Twoja firma potrzebuje lepiej zaprojektowanego, szybciej działającego rozwiązania, które będzie w stanie zaspokoić wszystkie obecne i przyszłe potrzeby. Musisz nadążać za zmianami technologicznymi. Być może outsourcing rozwoju i wsparcia IT po prostu ma dla Ciebie więcej sensu. Być może chciałbyś zaoszczędzić czas i pieniądze, zlecając na zewnątrz działania wspierające IT.

Informatyczna obsługa firm czy potrzebna outsourcing usług informatycznych?

Istnieje kilka czynników, które należy rozważyć przy outsourcingu wsparcia IT: jakie jest Twoje obecne obciążenie pracą? Czy są jakieś inne zadania, które są obecnie poza Twoją bezpośrednią kontrolą? Czy rozważałeś skorzystanie z usług zewnętrznych dostawców w zakresie rozwoju systemów informatycznych i oprogramowania? Zewnętrzni dostawcy oferują wiele korzyści w porównaniu z rozwojem wewnętrznym, takich jak:

Informatyczna obsługa firm opłacalność z outsourcing usług informatycznych dla średnich firm. informatyczna obsługa firm

o Business intelligence. Wynajęcie zewnętrznego dostawcy często oznacza, że firma lepiej rozumie aktualny stan swoich systemów informatycznych i oprogramowania. Informacje te pozwalają szybko ocenić, jak różne poziomy usług outsourcingowych wpłyną na wynik finansowy. Na przykład, powinien sprzedawca outsourcingu rozważa przy użyciu pełnej obsługi, w niepełnym wymiarze czasu, częściowe usługi, lub na wezwanie / off-site siły roboczej?

Outsourcing IT zalety z serwisu informatycznego dla małych firm.

o Oszczędność kosztów. W niektórych przypadkach outsourcing wsparcia informatycznego może przynieść znaczne oszczędności. Na przykład, jeśli firma korzysta z kombinacji wewnętrznego i zewnętrznego personelu IT, outsourcing wsparcia IT zmniejsza liczbę pełnoetatowych pracowników potrzebnych do prowadzenia działu. Z drugiej strony, outsourcing części wsparcia informatycznego obniża koszty utrzymania i eksploatacji, dodając jednocześnie zalety outsourcingu, takie jak: brak szkoleń, brak świadczeń, brak utraty kontroli, brak wymagań dotyczących umiejętności, brak ingerencji ze strony pracowników wewnętrznych, brak powiązań z dotychczasowymi klientami, brak powiązań z obiektem lub siecią oraz brak potrzeby posiadania dodatkowego sprzętu. Możesz również zaoszczędzić czas, unikając wymagań szkoleniowych dla nowych pracowników lub utrzymując istniejącą siłę roboczą.

o Rozwój usług. Outsourcing dostawcy usług daje możliwość korzystania z pełnego zakresu rozwiązań sieciowych, pamięci masowej, zabezpieczeń i komunikacji dostawcy, co może skrócić czas i zmniejszyć nakłady finansowe związane z wdrożeniem rozwiązania. Jednak opracowanie własnego rozwiązania często wymaga dodatkowych usług konsultantów IT, które mogą być dość kosztowne.

o Bezpieczeństwo informacji. Przy outsourcingu usług IT, zmniejszasz potrzebę utrzymywania własnej zapory sieciowej i sieci. Często dostawcy zewnętrzni zawierają umowy z firmami zajmującymi się bezpieczeństwem sieci, aby zintegrować swoje systemy informacyjne i zapobiec nieautoryzowanemu dostępowi. Dodatkowo, dostawcy zewnętrzni często zapewniają audyty bezpieczeństwa informacji i szkolenia. Usługi te mogą pomóc w zapewnieniu, że systemy informatyczne nie zawierają żadnych luk, które mogą być wykorzystane przez hakerów. Jest to szczególnie ważne dla małych firm, które nie mają kapitału na inwestowanie w kosztowne monitorowanie i audyt bezpieczeństwa informacji.

Informatyczna obsługa firm czy i kiedy jest konieczna outsourcing zabezpieczenia informatycznego dla biznesu?

o Zmniejszone koszty operacyjne. Różnica stref czasowych pomiędzy lokalizacją partnera outsourcingowego a lokalizacją Twojej firmy może obniżyć koszty transportu i wyeliminować część konieczności relokacji pracowników. Outsourcing usług IT umożliwia korzystanie z systemu zdalnego zarządzania i administracji danymi, który eliminuje potrzebę instalowania nowego oprogramowania na miejscu. Pozwala to zaoszczędzić na administratorach serwerów i personelu pomocniczego, płacach pracowników, podatkach pracowniczych i innych wydatkach związanych z zarządzaniem technologią we własnym zakresie.

Jedną z korzyści płynących z outsourcingu IT jest możliwość pracy z najbardziej światowej klasy specjalistami w branży. Otrzymasz wysoko wykwalifikowanych specjalistów, którzy są przyzwyczajeni do zarządzania dużymi i złożonymi sieciami, serwerami i centrami danych. Zazwyczaj posiadają oni już wiedzę domenową i bogate doświadczenie we wspieraniu Twojego biznesu. Twoi partnerzy outsourcingowi będą w stanie zapewnić Ci wysoko wykwalifikowanych ekspertów technicznych, którzy są w stanie pomóc Ci rozwiązać Twoje unikalne wyzwania związane z zarządzaniem IT. Ze względu na korzyści, jakie oferuje outsourcing IT, wiele firm migruje do tego opłacalnego modelu zamiast zatrudniać dodatkowych menedżerów IT.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.