Jak serwis IT dla firm może pomóc Twojej firmie w osiągnięciu jej celów

Jak serwis IT dla firm może pomóc Twojej firmie w osiągnięciu jej celów

Plusy i minusy przy umowy na informatyczną obsługę biur.
Osbługa informatyczna firm plusy i minusy z obsługi informatycznej dla firm.

Niezależnie od tego, czy Twoja firma jest małą firmą, czy przedsiębiorstwem, usługa IT może pomóc Twojej organizacji w osiągnięciu jej celów. Specjaliści IT zapewniają wsparcie w szerokim zakresie obsługi informatycznej dla firm, w tym aplikacji opartych na chmurze, zarządzania telefonami i konferencjami oraz przechowywania danych. Dodatkowo oferują doradztwo w zakresie planów ciągłości działania i retencji danych. Wdrażają również kopie zapasowe, statystyki w czasie rzeczywistym i kompleksowe zarządzanie aktywami.

Sieć zarządzana

Zarządzana usługa sieciowa dla firm jest cennym narzędziem poprawiającym ogólną wydajność systemów technologicznych przedsiębiorstwa. Firmy stoją przed różnymi wyzwaniami, od bezpieczeństwa cybernetycznego po zarządzanie zgodnością. Zlecając te zadania firmie zewnętrznej, przedsiębiorstwa mogą zmniejszyć ryzyko naruszenia bezpieczeństwa, zwiększyć swoją produktywność i zmniejszyć swój ogólny budżet na IT.

Dostawcy zarządzanych usług sieciowych zazwyczaj pobierają miesięczną opłatę ryczałtową lub opłatę za każde urządzenie. Niektórzy z nich mają nawet warstwowe struktury cenowe. Dostawcy zarządzanych usług sieciowych zajmują się również konserwacją i modernizacją sprzętu firmowego oraz nieustannie monitorują sieć pod kątem słabych punktów. Dostawca usług zarządzanych pomoże również firmom zaoszczędzić pieniądze na kosztach ogólnych, unikając drogich nakładów kapitałowych, które mogą nie być widoczne od razu.

MSP może monitorować stan infrastruktury IT firmy i opracowywać strategiczne plany IT. To proaktywne podejście pozwala im na wczesne wykrywanie problemów i naprawianie ich zanim wpłyną na system. Mogą również pomóc w zmniejszeniu ryzyka utraty danych poprzez tworzenie kopii zapasowych. Mogą one tworzyć kopie zapasowe plików w bezpiecznej zdalnej bazie danych, dzięki czemu można je łatwo odzyskać w razie potrzeby.

Inną ważną korzyścią płynącą z outsourcingu zarządzania systemami IT jest to, że firmy nie muszą zatrudniać i szkolić pracowników wewnętrznych. Dzięki temu wewnętrzny personel IT może skupić się na strategicznym myśleniu w szerszej perspektywie, a nie na codziennych wyzwaniach. Oprócz uwolnienia zasobów wewnętrznych, dostawcy usług zarządzanych oferują lepszą efektywność kosztową i większą wiedzę w zakresie swoich specjalizacji.

Zarządzane usługi sieciowe to świetny wybór dla małych i średnich firm. Usługodawcy ci pomagają firmom we wdrażaniu nowych technologii bez konieczności zatrudniania dodatkowych pracowników. Zajmują się konfiguracją sieci, rozwiązywaniem problemów i wsparciem technicznym. Usługi te mogą również uwolnić istniejący personel IT, zwiększając wydajność operacyjną.

Rozwój aplikacji

Rozwój aplikacji to proces projektowania i tworzenia nowych aplikacji. Obejmuje on projektowanie interfejsów, prototypowanie, kodowanie i ciągłe doskonalenie. Obejmuje również integrację istniejących systemów. Y&L Consulting posiada bogate doświadczenie w tworzeniu aplikacji na wiele różnych platform, w tym Java, SAP, aplikacje mobilne, SharePoint i inne.

Najnowsze aplikacje pomagają organizacjom biznesowym zautomatyzować i usprawnić procesy. Zazwyczaj firmy używają kombinacji oprogramowania i sprzętu do prowadzenia swojej działalności. Muszą nadążać za zmieniającymi się platformami oprogramowania, sprzętem i wymaganiami użytkowników. Usługi rozwoju aplikacji mogą pomóc w zarządzaniu wszystkimi aspektami rozwoju oprogramowania, w tym testowaniem, ciągłymi ulepszeniami, usuwaniem błędów i stałym wsparciem. Dzięki temu firmy mogą wyeliminować przestoje i obniżyć koszty związane z pomocą techniczną.

Rozwój aplikacji w chmurze umożliwia organizacjom wykorzystanie najlepszych z istniejących technologii. Dzięki tym zasobom firmy mogą skupić się na innowacjach, a nie na ponownym wymyślaniu koła na każdej funkcji. Częstym przykładem aplikacji opartej na chmurze jest usługa internetowa do składania zamówień zbiorczych. W podobny sposób aplikacje mobilne są doskonałym sposobem na śledzenie zapasów i aktualizację informacji z telefonu komórkowego.

Dzięki odpowiedniemu zespołowi, aplikacje biznesowe mogą skalować się wraz z działalnością i potrzebami. Współpracując z zespołem ekspertów, firmy mogą zmaksymalizować swój zwrot z inwestycji i uzyskać przewagę konkurencyjną. Chociaż kuszące jest zatrudnienie najtańszego dostępnego zespołu, wybór odpowiedniego partnera w zakresie rozwoju jest krytyczny. Upewnij się, że firma ma doświadczenie w konkretnej technologii, której wymaga Twoja firma.

Wsparcie IT dla aplikacji może być krytyczne dla sprawnego działania biznesu. Wsparcie aplikacji jest szczególnie ważne, gdy wykorzystywane są aplikacje mobilne oparte na języku java.

Przechowywanie danych

Przechowywanie danych jest jednym z najważniejszych aspektów współczesnego środowiska biznesowego. Dzisiejsze firmy muszą przechowywać ogromne ilości informacji o klientach i kluczowych informacji wewnętrznych. Aby utrzymać te informacje w bezpiecznym stanie, firmy odnoszące sukcesy wdrażają procedury i korzystają z porad ekspertów w tej dziedzinie. Na szczęście firmy mogą teraz skorzystać z usług, które zapewniają przechowywanie danych jako usługę informatyczną dla firm.

Wdrażając magazyn danych jako usługę IT, firmy muszą najpierw określić swoje potrzeby. Oznacza to rozważenie fizycznej lokalizacji i pojemności. Następnie muszą określić, jaki rodzaj przechowywania danych będzie najlepiej pasował do ich potrzeb. Po określeniu opcji przechowywania, firma musi następnie opracować plan wdrożenia. Na przykład powinno określić, które pliki i foldery będą najczęściej przechowywane i jaka lokalizacja jest najwygodniejsza dla szybkiego dostępu.

Przechowywanie danych jako usługa IT dla firm oferuje również ekonomiczny sposób przechowywania danych. Firmy mogą korzystać z urządzeń pamięci masowej podłączonych do sieci, lub pamięci masowej „NAS”, do przechowywania i dostępu do danych. Ten rodzaj pamięci masowej może być wykorzystywany zarówno przez małe, jak i duże firmy. Ponadto jest łatwa do wdrożenia i zarządzania, co czyni ją idealną dla małej i średniej firmy.

Rozwiązania pamięci masowej muszą mieć zdolność do kompaktowego przechowywania danych i ich efektywnego organizowania. Może to pomóc w zapobieganiu przestojom i maksymalizacji pojemności pamięci masowej. Wykorzystując wirtualizację, firmy mogą również zmniejszyć ilość zduplikowanych danych i zoptymalizować pojemność pamięci masowej. Ta opcja może pomóc firmom zaoszczędzić pieniądze, eliminując potrzebę dużego personelu IT do śledzenia danych.

Firmy mogą również skorzystać z przechowywania danych jako usługi IT, korzystając z usług przechowywania danych w chmurze. Na przykład technologia stojąca za rozwiązaniem Hedvig firmy Commvault umożliwia klientom korzystanie z jednej platformy do przechowywania danych w środowiskach o dowolnej wielkości. Rozwiązanie firmy w zakresie pamięci masowej definiowanej programowo jest oparte na technologii open-source o nazwie Ceph. Zapewnia ona ujednolicony dostęp do danych w chmurach prywatnych i publicznych.

Zarządzanie telefonami i konferencjami

Rośnie zapotrzebowanie na niezawodną usługę zarządzania konferencjami. Według UK Conference and Meeting Survey, w 2017 roku w Wielkiej Brytanii odbyło się 1,29 mln spotkań o wartości 18,1 mld GBP. Oczekuje się, że ta liczba wzrośnie w ciągu najbliższych pięciu lat. Oznacza to, że więcej firm będzie potrzebowało usług zarządzania konferencjami. Istnieje wiele rodzajów konferencji, z których każda ma swój własny zestaw wymagań i preferencji.

Dobra usługa połączeń konferencyjnych zapewni wiele funkcji, w tym możliwość obsługi setek lub nawet tysięcy rozmówców. Powinna również dać gospodarzowi możliwość kontrolowania połączenia z jego komputera lub telefonu. To pozwoli mu lub jej wiedzieć, kto jest w połączeniu, wyciszyć rozmówców, więc nie zakłócają spotkania, a nawet nagrać połączenie konferencyjne.

Rozwiązanie IT oparte na biznesie

Koncepcja Business Driven IT (BDD) pomaga firmom dopasować inicjatywy IT do imperatywów biznesowych i poprawić zwinność. Upraszcza również uzasadnienie kosztów budżetów IT. W przeciwieństwie do innych podejść, BDD zaczyna się od strategii biznesowej, celów i wymagań, a następnie przekłada je na rozwiązanie informatyczne. To dopasowanie odbywa się zazwyczaj poprzez transformacje modelu. Rezultatem jest większa elastyczność, szybszy czas realizacji oraz rozwiązanie IT, które spełnia cele i założenia biznesowe.

Rozwiązanie Business Driven IT wymaga ścisłej współpracy pomiędzy zespołami biznesowymi i informatycznymi. Efektem końcowym jest oprogramowanie, które zaspokaja potrzeby biznesowe przy jednoczesnej redukcji kosztów. Podejście to opiera się na cyklu działań. W pierwszym kroku interesariusze, analitycy biznesowi i doradcy techniczni zbierają informacje o wymaganiach i projektują rozwiązanie na podstawie modelu. Proces ten może zostać zweryfikowany poprzez przeprowadzenie symulacji w celu zapewnienia dokładności. Następnie zespół projektowy wykorzystuje te modele do opracowania funkcjonalności oprogramowania.

W przeciwieństwie do monolitycznych rozwiązań IT, mapy drogowe Business-Driven IT są zaprojektowane tak, aby zrównoważyć złożoność i zależność od jednego dostawcy technologii. W miarę rozwoju technologii integracji danych i aplikacji większość organizacji nie będzie mogła polegać wyłącznie na jednym dostawcy. Oznacza to, że zespoły IT muszą być wystarczająco zwinne, aby dostosować się do zmian i potrzeb. W rezultacie rozwiązania Business-Driven IT są korzystne dla całej organizacji i każdego zespołu IT.

Oprócz dostarczania rozwiązań informatycznych ukierunkowanych na biznes, rozwiązania informatyczne ukierunkowane na biznes zapewniają również większą elastyczność. W rezultacie firmy mogą zwiększać i zmniejszać wykorzystanie oprogramowania i sprzętu, skalować swoje połączenia API oraz zwiększać lub zmniejszać wykorzystanie serwerów. Dostawcy mogą zarządzać licencjami w różny sposób, ale kluczem do sukcesu jest oddanie kontroli biznesowi.

Dane adresowe:

AKTE Obsługa informatyczna firm – Outsourcing IT – Kontakt
ul. Morasko 17, 61-680 Poznań
Telefon: 784 380 784
Telefon: 784 898 784
opłata za połączenie wg taryfy operatora
e-mail: [email protected]